perjantai 13. huhtikuuta 2012







Todiste siitä, että Liisa, minä ja Emmi ollaan joskus työskennelty saman paperin äärellä: Liisan elukat, Emmin mies ja Hetan nainen. Liisa, et voi enää kieltää meitä.


kroki (jonka kääntöpuolella yksi kuva linnun painonvaihtoa)






ei niin, ettäkö minä tanssimaan haluaisin.

















Tämä oli kai se Helene Schjerfbeckin rakastaja, mikä sen nimi oli? Raineri tai Einari tai joku.

kerran kun mulla oli toimintahaalari ja hyvä itsetunto

kerran kun mua ei jaksanut kiinnostaa

herra kemal abrupada


Voi miksi kävin oluella aina herraseurassa?
Anneli sai jäädä kotiin halpahallin hameessa

Kuvat piirsi ja tänään on perjantai huomasi
Heta.

2 kommenttia:

  1. MIKSI TE TEETTE TÄMÄN MINULLE? MIKSI HETA JA EMMI?!

    Okei, en kiellä teitä.

    VastaaPoista
  2. Kiva.

    PS ei pidetäkään sitte huomenna mitään, kun Erkki näytti sen värikorjauksen meille jo tänään ja jos sää et pääse. Oltiin varmaan ihan liian tyytyväisiä, oltais kaivattu vähän sun kriittisyyttä...

    VastaaPoista